Tisztelt Partnereink! Kedves Gyógyszertárvezetők!

A Magyar Gyógyszerész Kamara által megjelentetett, az Alma Okosvény alkalmazásról szóló közleményre vonatkozóan az alábbiakban szeretnénk tájékoztatást nyújtani Önöknek.

Az egészségügyi szektorban az elektronikus egészségügyi integráció és az e-recept bevezetése az első átfogó fejlesztések, melyek a körülöttünk zajló digitális forradalom részeként valósulnak meg. Ebbe a sorba illeszkedik az Alma Okosvény is, mely a betegek rugalmas és kényelmes gyógyszerkiváltását támogatja. Meggyőződésünk, hogy élen kell járnunk azokban az innovációkban, melyek a betegek magasabb szintű kiszolgálását eredményezik az Alma Gyógyszertárakban. Ezen szolgáltatások jelentik a megkülönböztető előnyt a gyógyszertáraink számára, ezért fontos, hogy minél szélesebb körben kommunikáljuk és közismertté tegyük.

 

Az Alma Okosvény esetében is ezt tettük. A rendszer gyógyszertári fejlesztését és ismertetését követően, a betegeknek szóló kommunikáció mellett, az orvosoknak is tájékoztató levelet küldtünk az alkalmazás indulásáról.

Több szempontból is szükséges lépésnek tartjuk a vényeket felíró, terápiát elrendelő orvosok tájékoztatását.

  • Szakmailag indokolt a kommunikáció, mert az applikáció használata elősegíti az orvos által elrendelt gyógyszerek magasabb arányú kiváltását, a terápia hűséget, ezáltal a kezelés sikerét és a gyógyulást.

  • Meggyőződésünk az is, hogy az orvosoknak joguk van tudni, hogy a betegeiknek új, még nem ismert vény előjegyzési-kiváltási rendszer áll rendelkezésükre és joguk van megismerni azt. Mint fejlesztők és üzemeltetők úgy gondoljuk, hogy etikai szempontból az orvosokkal szemben fontos kötelességünknek tettünk eleget a tájékoztatással.

A Magyar Gyógyszerészi Kamara közleményére reagálva  biztosítani szeretnénk arról, hogy a kommunikáció során nem kértük az orvosokat arra, hogy ajánlják betegeik számára az Alma Okosvényt, nem kértük és ösztönöztük a betegirányítással összefüggésbe hozható tevékenységre.  Az orvosi kommunikációnk kizárólag a fent megfogalmazott célok szellemében valósult meg.

Fontos számunkra, hogy a mindenkori jogi és etikai előírásokkal  összhangban működjünk, ezért a gyógyszertárakat érintő tevékenységeinket, fejlesztéseinket mindig szakértői vizsgálatnak vetjük alá. Így tettünk az Alma Okosvény fejlesztésekor és a kommunikáció elindítása előtt is, meggyőződésünk hogy jogszerűn, etikusan és a betegek javát szolgálva jártunk el.

 

Köszönettel és üdvözlettel,

Dr. Lázár Szabolcs
ügyvezető igazgató

 

     best franchise

     
Budapest, 2016. december 15., csütörtök (OTS) - Kiemelkedő sikert aratott nemzetközi fronton az Alma Gyógyszertárak hálózat franchise átvevő partnere, File Szabolcs, akinek több éves, töretlenül innovatív és kiemelkedő munkássága került ezáltal elismerésre.

Immáron hatodik alkalommal rendezték meg a Best Franchisee of the World díjkiosztó gálát Firenzében, ahol siker koronázta az Alma Gyógyszertárak franchise hálózat munkáját. A gyógyszertárlánc képviseletében File Szabolcs 2. helyezést ért el pályázatával a "2016. Év Legjobb Nemzetközi Franchise Átvevője" elnevezésű díjátadón.

A jeles eseményen a nemzetek különböző iparágbeli franchise hálózatainak mintegy 250 pályázatából választották meg a világ legkiválóbb franchise átvevőit. 
A szakma krémjének megmérettetésén 11 átvevő jutott a döntőbe, főként spanyol, olasz és mexikói hálózatok képviseletében.

Közülük tudott kiemelkedni a második helyezést megszerezve File Szabolcs, az Alma Gyógyszertárak franchise átvevő partnere, aki ezzel számos nagy nemzetközi hálózat jelöltjét utasította maga mögé.

Szabolcs és felesége, dr. Gregor Andrea gyógyszerész közel 4 éve tagjai az Alma Gyógyszertáraknak, mely idő alatt patikáikban innovatív ötleteikkel és proaktivitásukkal kiemelkedő üzleti- és imázsépítő eredményeket produkáltak. Elsők közt vették át a hálózat új arculati elemeit és alkalmazták a fejlesztési lehetőségeket. Jól példázza Szabolcs és Andrea eredményességét, hogy fejlesztési javaslataikat a franchise átvevő is az arculat szerves részévé tette.

"Büszkék vagyunk File Szabolcsra, a nemzetközi megmérettetésen elért második helyre, a márkánk identitására, értékére és mindarra, amit ez a díj is elismerni hivatott" mondta Dr. Lázár Szabolcs, az Alma Gyógyszertárak ügyvezetője.

Kapcsolódó weboldalak:

http://www.bestfranchiseeoftheworld.com/2016-edition/

http://www.bestfranchiseeoftheworld.com/gallery-2016/

 

Friss és egészséges
Díjat nyert az Alma Gyógyszertárak hálózata


franchise díjDinamikusan növekvő franchise hálózat, jól működő minőségbiztosítási rendszer, egyedülálló beteggondozási rendszer, megújult arculat. 2014 a változások éve volt az Alma Gyógyszertáraknál. A társaság 2014-ben nem csupán a saját versenytársaihoz, hanem más iparágak képviselőihez képest is dinamikusan növekedett. 155 gyógyszertár, 72 kistérség, 7 millió vásárló – ez a tavalyi év számokban.

Büszkék vagyunk a fejlődésre, amelyet elértünk, ezért pályáztunk a Magyar Franchise Szövetség által meghirdetett „Az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata” címre, amelyet a január 22.-én tartott díjátadó gálán dr. Mandel Katalin nyújtott át Németh Attilának, a Patika Management Kft. ügyvezető igazgatójának.

A díjat megalapozó növekedés forrását a csatlakozó patikák adták. A tavalyi évben 47 gyógyszertár csatlakozott az Alma Gyógyszertárak franchise programjához. Számukra a rendszer az adminisztrációs terhek csökkenését, közös, jól kidolgozott marketinget, és nem utolsó sorban gazdaságosabb működést eredményezte. A közös beszerzés lényege, hogy valamennyi patikánk olcsóbban juthat a termékekhez, mintha önállóan szerezné be azokat, vagyis egyszerre tud kedvezményeket biztosítani a betegeknek, és eközben gazdaságosabban működni.

Az Alma Gyógyszertárak és a Patika Management Kft. mint az Alma Gyógyszertárak hálózat működtetője, 2013 óta a Magyar Franchise Szövetség teljes jogú tagja. A Patika Management Kft. franchise modellje kialakítását, valamint a franchise tevékenységének működtetését a Magyar Franchise Szövetség értékei alapján végezte és végzi.

Célok

Az Alma Gyógyszertárakat üzemeltető Patika Management Kft. a Hungaropharma Zrt. 100%-os tulajdonában működő leányvállalat. Célunk egy modern, technológia-orientált cégcsoport felépítése. A működés minden területén elköteleztük magunkat a forradalmi megoldások, és a minőségi szolgáltatások mellett. A sikerünk fő mutatója a vevők és a tulajdonosok elégedettsége.

Minőségbiztosítás

A Patika Management Kft. és az Alma Gyógyszertár hálózat összes franchise patikája ISO-9001 minőségbiztosítással rendelkezik. Ezzel az Alma Gyógyszertárak egyedülállóak a magyar piacon. Az ISO minősítés egyszerre jelent biztonságot vásárlóinknak, és franchise partnereinknek. A patika tulajdonosok a minőségbiztosítási rendszer alkalmazásával mindig biztosak lehetnek abban, hogy pontosan a jogszabályoknak és a szigorú hatósági előírásoknak megfelelően járnak el, a vásárlók pedig minden patikában ugyanazt a magas minőségű szolgáltatást kaphatják.

Új, frissebb arculat

A változások velejárójaként 2014 őszén felfrissült az Alma Gyógyszertárak arculata is. Az arculat tervezésénél a vásárlók és a patikák szempontjait is figyelembe vettük. Fontos, hogy a logo egyszerre legyen egyedi, figyelemfelkeltő és könnyen azonosítható, ugyanakkor barátságos, bizalmat keltő is - a zöld kereszt pedig egyértelműen utal a patikára.

Versenyképes szolgáltatások

A szolgáltatási portfóliónk egy kevésbé látható, de annál innovatívabb eszközzel bővült. A PraxisPlatform beteggondozási rendszer szolgáltatásait immáron cégcsoporton belülről nyújtja az Alma. A PraxisPlatform a gyógyszerészi gondozás innovatív formája, melynek segítségével több mint 140.000 regisztrált pácienssel tudunk folyamatosan személyes kapcsolatot tartani. Rendszeres, célzott, telekommunikációs csatornákon küldött üzeneteken keresztül tudjuk őket segíteni a gyógyulásban, az egészségmegőrzésben vagy a betegséggel történő együttélésben. Ez a szolgáltatás szintén egyedülállóvá teszi az Alma Gyógyszertárakat a patikai piacon.
A dinamikus növekedés és bővülés idén sem áll meg. Az Alma Gyógyszertárak 2015-ben is a piac előtt szeretne járni a szolgáltatásokban és a vásárlók kiszolgálásában egyaránt.